dijous, 14 d’abril del 2016

Ja han arribat les samarretes de Camí de Cavalls 360º!!!

Ahir van arribar les samarretes coolmax de Camí de Cavalls 360º!!! 
Moltes gràcies, Joan i cia.!!!




Són xules, oi? Amb Camí de Cavalls 360º vam fer una fantàstica volta en bicicleta a l’illa de Menorca, el maig de 2013. Ells et proporcionen les bicis, el material, et preparen  l’itinerari que s’adapta a les teves dates i necessitats, amb mapes i/o tracks,  et reserven  l’allotjament per a cada jornada i et porten l’equipatge cada dia al lloc on dormiràs. A més, en  Joan, un paio collonut, està disponible per fer assistència davant de qualsevol problema que pugui sorgir. Va ser una ruta esplèndida, de 5 dies, amb una Menorca en plena explosió primaveral, del qual en tenim un gran record. Combines la duresa d’alguns moments de pedalada amb d’altres molt més planers, gaudeixes de la bellesa dels paisatges, i, a les tardes descanses de bici i visites el poble o ciutat on t’allotges.  Us convido a fer un cop d’ull a la seva web, allà veureu molt bé tot el que ofereix….la veritat és que venen ganes de repetir-ho…!  Us deixo alguna foto del que va ser aquesta espectacular descoberta de l’illa de Menorca, l’illa verda…i florida!

Un viatge molt diferent del que faré ara, on cada dia m’hauré d’espavilar per buscar el meu refugi següent, on, com un cargol, duré a sobre tot el que necessito per seguir l’itinerirari que, durant uns mesos, he estat preparant i estudiant, i que faré sol, ja que la Sandra no m’acompanya en aquesta meva aventura; bé, m’acompanyarà en la distància… Ja queda poc!








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada