dimecres, 27 d’abril del 2016

Diumenge, 1 de maig, a les 8:30, a la Plaça de la Vila, a Breda! Us hi espero!!!


Ja és molt a prop l’inici d’aquesta aventura, resten menys de 4 dies, quins nervis i emoció…


Diumenge 1 de maig marxaré de Breda per enfilar, pedalada a pedalada, el camí que m’ha de dur fins al  Cap Nord (Noruega).

Vull aprofitar aquestes línies per agrair a l'Ajuntament de Breda, la vila on vivim amb la Sandra des de fa 16 anys, el seu suport i col·laboració en aquesta meva gesta. Portaré l'escut del poble al meu maillot amb molt de goig fins al Cap Nord, i m'acompanyarà tot el camí.

Sortiré de la Plaça de la Vila, a les 8:30h del matí. Allà seré, amb la bici, les alforges carregades i amb tota la il·lusió, i també incerteses, que duc a sobre per portar a terme aquest projecte.

Des d’allà començaré la ruta, acompanyat per un petit grup de companys ciclistes, i farem junts el trajecte fins a Girona. Un cop allà, ells tornaran cap a Breda, i jo ja aniré sol fins El Voló (Le Boulou), on acabaré la primera jornada.

A la plaça també hi seran les persones que vindran a dir-me adéu i desitjar-me sort en aquest moment tan especial…

Si hi voleu venir, ja ho sabeu, hi sou convidats, em farà molta il·lusió que sigueu allà!!!

DIUMENGE, 1 DE MAIG, A LES 8:30, A LA PLAÇA DE LA VILA DE BREDA


I si no, em podeu anar seguint a través d’aquest bloc. Jo aniré informant del que em vagi passant, del que vagi trobant. 

7 comentaris:

  1. Molta sort Oriol i molta força des de Cassà de la Selva. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Tu pots fer tot el que proposis Oriol, endavant! Molta energia

    ResponElimina
  3. Malgrat la recança......Admiro la teva il.lusió que, com una força potent,
    t'empeny a realitzar aquest engrescador i alhora agosarat projecte, pel que suposa d'esforç, coratge, perseverança, renuncies....
    Endavant fill! Tu pots. Tot anirà bé. Recorda que la Moreneta t'acompanya i Sant Jordi matarà tots els dracs.
    Amb orgull de mare, espero el teu retorn.

    ResponElimina
  4. Gràcies!! Posem que també m'hi acompanyareu vosaltres, OK?

    ResponElimina