diumenge, 1 de maig del 2016

Això ja ha començat! Comiat a Breda, i primera etapa!

Ja ha arribat el dia!

Aquest matí , a la plaça de la Vila, a Breda, i acompanyat per  família i amics, que m’han vingut a acomiadar i a desitjar-me bon viatge, ha començat oficialment aquesta aventureta. Moltes gràcies a tots els que heu volgut i pogut venir! També als que, malgrat no poder-hi ser físicament  m’esteu fent arribar el vostre suport i ànims des de la distància!

Us deixo algunes fotos del moment del comiat.





Cap a les 9 del matí he sortit de Breda amb quatre companys ciclistes, que m´han volgut acompanyar fins a Girona. Ens hem aturat a l’Aeroport, on hem fet un esmorzar i una bona xerrada. Llavors ja he seguit sol fins a Figueres, on m’esperaven el meu pare i la Teresa, que han vingut des de Tàrrega per acomiadar-me, tot dinant.

A les 5 de la tarda he reprès el meu trajecte. La intenció era arribar al Voló, ja a França. Però després de Figueres la tramuntana ha fet acte de presència d’una manera implacable. A estones no podia ni caminar al costat de la bici; amb  alforges la bicicleta és com una vela, i el vent la domina al seu caprici.


Finalment , i canviant el meu pla inicial, he decidit aturar-me a dormir en un mas abandonat, passada la Jonquera. Allà dins he estrenat la tenda de dues places que duc amb mi, disposat a passar la primera nit d’aquest viatge de la millor manera possible. Per contra del que pensa molta gent, em preocupa més el vent que no pas la pluja; les previsions, segons em diu la Sandra, que consulta Meteoblue, són de vent fort per als propers dies al sud-est de França. A veure com ho resolc…aniré informant. L’aventura ha començat!






5 comentaris: